14 Mayıs 2017

Çizgi Film Karakterleri Evinizin Her Köşesinde

Bayağı bir zaman olmuş yine buralarda olmayalı ama bu sefer alışveriş yaparken çok keyif alacağınız bir siteden bahsetmek istiyorum. Ben oldum olası çizgi film kahramanlarına bayılan biriyim. Hatta bıraksalar evin içini bile çizgi film kahramanları ile doldururum :)
Sevgili arkadaşım Lerzan'ın 29 ekim etkinliğinde sponsor olan Karakter Dükkanı' nı bu zamana kadar nasıl keşfetmedim şaşırmadım kendime. Çünkü aradığım tüm oyuncaklar ve diğer malzemelerin hepsi bu sitedeydi.

Normalde Mickey Mouse hastası biriyim. Fakat sitede gördüğüm birbirinden güzel oyuncaklar ve nevresim takımları beni benden aldı. Bu sefer bir değişiklik yaptım ve Spider Man pike tercih ettim.
Kalite bakımından oldukça iyi olan ve hızlı müşteri memnuniyeti bence herkes tarafından sevilecektir. Özellikle birebir ilgilenmeleri ve tercih edilen ürünün kısa sürede gönderiminin yapılması beni cezbetti.
Karakter Dükkanı adresinde çocuklar için daha bir çok ürünler mevcut. Parti malzemeleri ve kostümlerde bir o kadar ilgi çekici. Peluş oyuncakların uygun fiyatlı olması sizinde bu siteyi tercih etmenize yardımcı olabilir. 

Bir sonraki alışverişim kesinlikle çift kişilik nevresim takımı olacak. Çünkü çok eğlenceli ve kaliteli ürünler olduğundan eminim.
Ayrıca çocuklar için doğum günü malzemeleri ve diğer oyuncak çeşitleri oldukça ilgi görecek gibi.
Karakter Dükkkanı adresine müşteri memnuniyetini ön planda tutup bizlerle ilgilendiği için teşekkürler. 

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Fatofotofan Tv dedi ki...

İyi günlerde kullanın :)

şapşik anne dedi ki...

Supermis bir ara bakmak lazim.teşekkürler: )

Yorum Gönder