27 Temmuz 2017

Vichy Aqualia Thermal Krem Yorumu

Yine çok fazla ara vermeye başladım buralara ama vakit buldukça yazmaya çalışıyorum. Bu sefer güzel bir nemlendiriciden bahsedeceğim. Kullanıp bitirdiğim ve devamı gelsin diyebileceğiniz bir nemlendirici.
Vichy markasına ait ürünleri oldukça çok seviyorum. Hem söylendiği gibi vaadlerini yerine getiriyor hem de gerçekten istediğiniz sonucu alabiliyorsunuz. Vichy Aqualia Thermak deneme boyunu bir eczanemde çalışan güzellik uzmanı arkadaşım vermiştir. Başta çok sıcak bakmadım. Kendi nemlendiricim henüz yeni bitmişti. Alana kadar da idare etsin diye başladım kullanmaya. Malum cilt hassas olunca çok fazla seçici olmak zorunda kalıyorsunuz.
Vichy Aqualia Thermal krem gerçekten harika bir krem ve kullandığım kendi kremlerimden bile daha iyi diye bilirim. Benim cildim hassas ve çabuk kuruyabilen bir cilt. Çok fazla neme ihtiyacı var. Her ne kadar dışardan bakıldığında T bölgesi yağlı gibi dursada aslında öyle bir durum söz konusu değil. Kuru ve hassas bir cilt. 
Ben Vichy' nin bu kremini denemeye başladığımda farklı kremlerde kullanıyordum. Fakat sabahları Vichy uygulayıp akşamları diğer kremimi tercih ediyorum. Bir kaç kullanım sonrasında sabah akşam şekilde Vichy uygulamaya başladım.

Kremi temiz cilde uyguladıktan bir kaç dakika sonra cildinizde herhangi yağlı bir hissi bırakmıyor. Aksine yumuşacık ve nemli bir cilt oluyor. Hatta makyaj altına bile rahatlıkla kullanılabilecek bu nemlendirici cildin toparlanması için oldukça etkili bir krem. İçerisinde thermal suların olması ve cildi destekleyici olması benim çok hoşuma gitti. Sabah kullandığımda gün içerisinde cildimin sürekli nemli kaldığını farkettim. Akşam yatmadan önce uyguladığımda da sabah kalktığımda cildim hala yumuşacık oluyordu.
Kremin kokusu çok ağır değil. Aksine oldukça hoş bir kokusu var. Yağlı bir etki olmaması çok iyi. Birde bunun yanında kremde cilde uyguladıktan sonra kesinlikle kir gibi soyulma yapmıyor. Alerjik ve hassas bir cildim olduğundan her ürünü kullanamıyorum. Fakat bu krem gerçekten başarılı bir krem. Uzun süre kullanmayı deneyebilirim. Cildime yarayan ürünleri bulmak benim için tam bir işkence. Bu yüzden daha seçici davranmak zorunda kalıyorum. 
Vichy Aqualia Thermal kremi kuru ve normal ciltler rahatlıkla kullanabilir. Özellikle yaz aylarında hafif krem tercih edenler çok memnun kalacaktır. Yağlı ciltlerde de etki gösterebilir fakat aşırı ciltlerde tavsiye edemem açıkçası. Çünkü daha çok yağlı hissi yaratabilir. Benim cildim kuruya dönük olduğundan o yağlı hissi yaşamadım.
Deneyerek almak isterseniz bence eczanenizden bu minik deneme boyunu isteyebilirsin. Fiyat olarak bir bilgim yok dediğim gibi ben deneme boyunu kullandım ama en kısa sürede gidip alacağım sanırım.


Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

13 yorum:

soslu badem dedi ki...

Vichy ürünlerini çok merak edip, çok olumlu yorumlar duysam da bir türlü kullanmadım ... denk gelmedi bir türlü... bu kremi sanırsam bende çok severim, deneyeceğim mutlaka ... sevgiler...

bahce perim dedi ki...

Vichy gerçekten güzel. Bir de fiatı biraz daha uygun olsa.. Ara ara alabildiğim markalardan birisi..

Gizem Gürler dedi ki...

Yaza çok uygunmuş :)

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Nemlendirici değince benim için akan sular duruyor. Mutlaka bakacağım canım, paylaşım için teşekkürler :*

Guzellik Kosem dedi ki...

Bu yorumlarını dikkate alacağım, çok teşekkürler! :)

Umman Aslan dedi ki...

Vichy bizlərdə də tanınan bir markadır. Lakin məhsulları bir az bahadır açığı. Mən də quru cildə sahibəm. Ala bilsəm çox yaxşı olar əslində. Nəzərimdə tutacam. Paylaşım üçün təşəkkürlər.

Şükran'ca Paylaşımlar dedi ki...

Bundan 13 il önce doğuda görev yaparken eczanede rooc ve vichy nin kremlerini satıyordu. O dönemlerde kullanmıştım ama uzun zaman olmuş almayali. Teşekkürler paylaşım için....

idil dedi ki...

vichy benim de denemek istediğim bir ürün. En kısa zamanda ben de alacağım.

Fatma Gökmen dedi ki...

Sivilcelenmeye meyilli bir cildim var bu yüzden kullanabileceğimi sanmıyorum ama kuru ciltlilere güzel olur :)

Esra Takım dedi ki...

Vichy ürünlerinin denediklerimden hep memnun kaldım, kaliteli ürünleri olan bir marka.

Filiz Şahin dedi ki...

Çabucak emilen yapısını seviyorum kesinlikle:)

mary dedi ki...

Cildi yumuşacık yapan ürünleri ben de çok seviyorum :) Emeğine sağlık canım benim :)

Lerzan Kara dedi ki...

benim cilt kuru olduğu için nemlendirmesi yeterli gelmedi bana

Yorum Gönder